SERVICE

WIJ GAAN VOOR 100% KLANTTEVREDENHEID

Service

Wij staan bij Hummel voor 100% klanttevredenheid. Mochten er problemen optreden bij de producten die wij u hebben geleverd, kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij gaan dan voor u aan de slag om dit probleem te verhelpen. Soms kan het voor u makkelijker zijn om contact op te nemen met de fabrikant van de producten. Om te kijken hoe u het snelst kunt worden geholpen raden wij u aan om onderstaand formulier te gebruiken om uw probleem te verhelpen.

Probleem met uw keuken of badkamer

Wat vervelend dat er zich een probleem voordoet met uw keuken of badkamer. Wij helpen u graag in het vinden van een oplossing.

Meld nu online uw service bij ons aan zodat wij contact met u kunnen opnemen.

Garantieregistratie

Heeft u kortgeleden een nieuwe keuken of badkamer bij ons aangeschaft en bevindt zich hierin apparatuur? Bij een aantal leveranciers is het van belang dat u uw apparatuur registreert. Helaas kunnen wij deze apparatuur niet voor u registreren, hiervoor zijn unieke serie-nummers nodig, waarover alleen u kan beschikken. Om dit registreren te vergemakkelijken hebben wij hiervoor een speciale pagina aangemaakt. Klikt u hieronder op ‘Apparatuur registreren’ om het registratieproces te beginnen.

Direct contact opnemen?

0516 42 50 00

Thanks!